Sovandes

26 Sep

Nu blir ett inlägg som inte alla mödrar uppskattar! Iaf inte sånna som har bebisar som INTE vill sova!

Igår Somnade Molly❤ vid 23-tiden, vaknade strax efter 04 inatt för lite mat! Somnade sen om till 07, då jag väckte henne för vi skulle till tandis med Tim! (Som inte blev av trots allt)
Hon somnade igen vid 09.30 och sover ÄN i skrivande stund! (13.00) 😮

Nu till grejen…. Bör man vara orolig?!
Jag är absolut INTE van ett sovandes barn!
Storebror Tim var aldrig nöjd, trött och sällan på gott humör!

Visst är det konstigt… Man är aldrig riktigt nöjd… Hahaaa 🙂

20130926-125701.jpg

Trots hennes ”braiga” natt, har jag sovit uselt!! Klådan driver mig till vansinne! Armvecken är sönderrivna och skorpor som blöder.
En arbetskompis trodde det kunde bero på stress… Jo, kanske det… Har jääävligt mycket framför mig nu i höst!
Synd att det inte går att slappna av… Nu då jag borde njuta av spädbarnstiden!

Fotot är vårt egna Copyright Annelie Silver

Det tillhör INTE allmänheten!!

2 svar to “Sovandes”

  1. Lina 26 september, 2013 den 7:55 e m #

    Men fy så jobbigt men klådan! Fast härligt att hon sover så bra, tänk att barnen kan vara så olika!

  2. Babyblueeye? 26 september, 2013 den 8:54 e m #

    Jo, klådan driver mig snart till vansinne…. Jag håller ärligt talat på att bli galen tror jag! Det är så konstigt att det knappt kliar på dagarna!! 😮
    Jätte konstigt att barnen är såååå otroligt olika…. Men bra, på sitt sätt! 🙂

Lämna en kommentar